خاطرات تور جنگل نوردی پاشا کلا/ خوش گذشت کلی بع بع کردیم ...

تور پاشاکلا

خاطرات و گفته های همسفران

9 شهریور 1391

این سفر یکی از بهترین سفرهایی بود که با تور رفتم خیلی خوش گذشت فقط شب نمیدونستم با خروپف دوستان چه کنم ... صباغ

در این سفر در خانه بودن در کنار دوست و خانواده بودن را با شما تجربه کردیم و یاد گرفتیم که در شرایطی به عنوان یک توریست به عقاید مردم ایران احترام بگذاریم تا آنها یاد بگیرند به ما احترام بگذارند بهترین قسمت سفر خوابیدن در بالکن خانه روستایی بود. موفقیان

حضور در طبیعت زیبا و روستایی به یاد ماندنی و آشنایی با دوستان خوب و راهنمایانی که عشق خود به طبیعت را به ما منتقل نمودند این سفر را به یادماندنی کرد. عبدالرضا هنرمند

تجربه یک شب اقامت در کلبه روستایی برایم بسیار جالب بود ... مریم سالک

امروز وقتی رمز آبی باران را ... از چشمهای ابر شنیدم
گفتم: ای آسمان تار کویری  ... دیدی که بی ستاره نماندم
این سفر یکی از بهترین سفرهای من و شهلا بود. خاطره بیاد ماندنی اش حرکت در بین آب بود که خیلی خوش گذشت و همسفری با سهیل خیلی لذت بخش بود امیدوارم بازم بتونیم با اسپیلت سفر کنیم (ببخشید تو اتوبوس نوشتم خیلی بد خط شد) ... راستی نیسان سواری خیلی خیلی خوش گذشت کلی بع بع کردیم به یاد گوسفندان عزیز:)  نرگس میرزایی

در این سفر متوجه شدیم مهربانی و انسانیت نمرده، میتوان هنوز طبیعت را زنده نگه داشت، میتوان هنوز روزهای خوش در کنار افراد شاد و دلسوز و مهربان و یکدل داشت. از لیدرها احترام گذاشتن به طبیعت را آموختیم. حس اینکه ماهمه از طبیعتیم و به آن بازمی گردیم را آموختیم، گذشتن از رودخانه کنار شالیزار و زحمت و دسترنج انسانها را دیدیم. با تشکر از لیدرهای مهربان و دلسوز .

من و خداوند هر روز صبح فراموش می کنیم او خطای مرا و من لطف او را ...
با آرزوی بهترین هدیه از دستان مهربان او .... شاید این هدیه برنامه ای از اسپیلت باشد حسن محمد کاشی - ناهید بهرامیان