خاطرات تور باداب سورت و دریاچه چورت/ سهیل با مزه پرید تو آب!

تور باداب سورت و دریاچه چورت

خاطرات و گفته های همسفران

27 مهر 1391

روز اول سوار اتوبوس شدیم. رفتیم به چورت. وقتی که در اتوبوس شدیم با سهیل یکی از لیدر های باحال خندیدیم. خیلی خوبه سهیل. بعد که رسیدیم به دریاچه چورت، چادر زدیم و حاضر شدیم بعد که از چادرها آمدیم بیرون، دیدیم سهیل یه آتیش بزرگ درست کرده بود. بعد من و دوستم عرفان، خودمان هم آتیش کوچولو درست کردیم. فرداش بعد از یه عالمه آتیش بازی، سوار نیسان شدیم و به سمت اتوبوس رفتیم. با اتوبوس رفتیم به باداب سورت. خیلی پیاده روی کردیم رفتیم به دریاچه باداب سورت. سهیل با مزه پرید تو آب! ترسیدیم یه وقت غرق بشه ولی خدا شکر غرق نشد و الانم تو رستورانم دارم خاطره می نویسیم. عموفرهاد خیلی زحمت کشید. من با سهیل و عمو فرهاد خیلی خوش گذراندم ...  هستی 10 ساله

به نام خدا از اولین سفر به روستای چورت بسیار لذت بردم. آشنایی با دوستان جدید و لیدرهای مهربان تور اسپیلت را دوست داشتم. با اینکه دل درد شدید گرفتم و به درمانگاه رفتم باز هم خاطره خوبی برایم شد. احساس مسئولیت لیدر تو برایم بسیار با ارزش بود و خیلی ممنونم و خوشحالم که با اسپیلت سفر کردم. تجربه خوبی بود و امیدوارم باز هم با دوستان عزیزم در اسپیلت همسفر بشوم ... سمیرا قاسمیان

لحظه لحظه سفر با اسپیلت البرز خاطره خوبه همه چیز جدید و متفاوته ازآدم هایی که با اسپیلت میان تا وضع آب و هوا و غذاها و ... دوستتون دارم چون لحظات متفاوتی رو باهاتون تجربه کردم.

اسپیلت دوست دارم ... آسمان

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی این سفر چیست که از عارف و عاشق گرفته تا عامی، از کودک تا پیر از زن تا مرد درکی از آن داشته و برداشتی از آن، از بچگی یاد گرفتیم که ما سازاین عالم خاکیم و چه زیباست نگاه موقت در این ساز.

سفر را دوست داریم چون در فطرت همه آدمیان سرشته شد و این که بزرگان این کره خاکی بسیاری سفر را توصیه کردند تا تجلی خالق این هستی را در برگ این صفحه خاکی به تماشا بنشینی.

دریاچه چورت و منطقه باداب سورت صفحه عظیمی از عظمت پروردگار بود ... به همراهی این جمع دوست داشتنی و مهربانان بی تکلف به شیرینی چون عسل رسید. فرهاد، سهیل، پریسا .... هیچ گاه در صفحه دلم فراموش نخواهم کرد که حضور سبزتان، این سفر را رویایی، زیبا و بی نظیر ساخت ... شهرام عدالتی