WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

درخواست وزیر گردشگری از مسافران نوروزی برای کنسل نکردن تورهای خریداری شده

درخواست وزیر گردشگری از مسافران نوروزی برای کنسل نکردن تورهای خریداری شده

17/ اسفند/1398

رزرو تورهای خود را باطل نکنید، آن را به زمان بعد از کنترل کرونا انتقال دهید.


به گزارش ایلنا، علی‌اصغر مونسان (وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) در گفتگو با برنامه رادیویی «پارک شهر» رادیو تهران، گفت: بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران ما جزو اولین دستگاه‌هایی بودیم که با وزارت بهداشت در این زمینه همکاری خود را آغاز کردیم و در اولین قدم تورهای ورودی به کشور و سفرهای داخلی را محدود کردیم چرا که سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.


او افزود: در همین خصوص برخی از مردم که برای نوروز بلیت، هتل و یا تور رزرو کرده‌اند، با توجه به شیوع بیماری کرونا درخواست لغو رزرو و استرداد وجوه پرداختی را دارند که این موضوع باعث فشار به فعالان صنعت گردشگری کشور شده است. برخی از آن‌ها در خارج از کشور نسبت به رزرو هتل برای مسافران خود اقدام کرده‌اند اما در حال حاضر هتل‌های خارجی حاضر به استرداد وجه پرداختی به دفاتر گردشگری نیستند و این موضوع باعث شده تا در کنار افت سفرها و گردشگری داخلی شاهد فشار بر روی فعالان صنعت گردشگری از جمله دفاتر خدمات مسافرتی و نیز هتل‌ها باشیم.


مونسان تصریح کرد: از آنجایی که مردم عزیز ایران همواره با ما همکاری داشته‌اند و به صنعت گردشگری کشور نیز علاقه‌مند هستند، درخواست من از مردم این است برای لغو رزروهای خود عجله نکنند و این رزروها را با همان نرخ و بدون تغییر به زمان دیگری موکول کنند و بعد از کنترل و مهار بیماری کرونا از آن استفاده کنند.

 

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا) IRANIAN LABOUR NEWS AGENCY

small


17/ اسفند/1398



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف