WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز
شکم‌گردی در سائوپائولو، جذاب‌ترین بخش سفر

خانه استیک و شکم گردی در سائوپائولو

خانه استیک و شکم گردی در سائوپائولو

9/ اسفند/1402

سائوپائولوی برزیل برای تمام مردم جهان یک شهر فوق‌العاده خاص و بی‌نظیر است. سبک زندگی متفاوت، فرهنگ خاص، جاذبه‌های دیدنی و از همه مهم‌تر جشنواره‌ها و غذاهای محلی این شهر سفری رؤیایی را برایتان خلق خواهند کرد. شهر سائوپائولو یکی از زیباترین شهرهای کشور برزیل است که محبوبیت بالای آن باعث شده در طول سال افراد زیادی چمدان‌های خود را به مقصد این شهر ببندند.


شهر سائوپائولو جذابیت‌های بسیار زیادی را در مقابل گردشگرها قرار می‌دهد، اما در میان تمام آنها غذاهای شهر جایگاه خاص و متفاوتی دارند. اگر در خیابان‌های سائوپائولو به گشت‌وگذار بپردازید، علاوه بر رستوران‌ها و کافه‌های مختلف، فروشندگان خیابانی را خواهید دید که انواع غذاهای محلی سائوپائولو را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

به‌طورکلی در شهر سائوپائولو و سراسر کشور برزیل ارزش خاصی برای غذا قائل هستند، به همین دلیل شهرت بیشتر غذاهای آن‌ها به سراسر جهان رسیده است. یکی از غذاهای موردعلاقه مردم سائوپائولو که در بیشتر رستوران‌ها به بهترین شکل ممکن درست می‌شود، غذای استیک است.

بدون شک صرف غذا در خانه استیک و شکم‌گردی در سائوپائولو بهترین و جذاب‌ترین بخش سفر شما خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین خانه‌های استیک برزیل را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که در سفر خود کدام غذاها را امتحان کنید.

صرف غذا در خانه استیک و شکم‌گردی در سائوپائولو جذاب‌ترین بخش سفر است

 

بهترین خانه استیک سائوپائولو کدام است؟

امکان ندارد کسی به شهر سائوپائولو سفر کند، اما استیک‌های خوشمزه آن را امتحان نکند. با اینکه غذای استیک در تمام شهرهای جهان محبوبیت زیادی داشته و در بیشتر رستوران‌های آن‌ها سرو می‌شود، اما برزیلی‌ها سرو استیک را به سطح بالاتری رسانده‌اند. در کشور برزیل و شهر زیبای سائوپائولو استیک را در مدل‌های بسیار زیادی سرو کرده و طعم دیگری از این غذا را به رخ گردشگرها می‌کشانند.

در شهر سائوپائولو رستوران‌های مختلفی با نام خانه استیک به شهرت رسیده‌اند؛ تمام این رستوران‌ها منوی متنوعی از استیک را ارائه کرده و بهترین سرآشپزها را برای این کار استخدام کرده‌اند. بدون شک یکی از بهترین و مشهورترین خانه‌های استیک سائوپائولو، معبد گوشت مارکوس باسی Templo da Carne - Marcos Bassi است.

مارکوس باسی به دلیل پخت استیک‌های خوشمزه و متنوع، توانست آوازه شهرت خود و رستوران معبد گوشت را به کشور برزیل و تمام مردم دنیا برساند. امروزه از مارکوس باسی به‌عنوان یک افسانه در دنیای پخت استیک یاد می‌کنند، به همین دلیل گردشگران بسیار زیادی این رستوران را برای سرو بهترین و خوشمزه‌ترین استیک امتحان می‌کنند.

در رستوران معبود گوشت علاوه بر منوی متنوع، خدمات عالی، نوشیدنی‌های مختلف و استیک‌های بسیار خوشمزه، شاهد قیمت مناسب آنها هم خواهید بود. تمامی این ویژگی‌های باعث شده که گردشگرها از حضور در این رستوران رضایت کامل را داشته و روزبه‌روز شهرت آن افزایش پیدا کند.

یکی از جذابیت‌های خانه استیک در سائوپائولو این است که رستوران‌های باکیفیت آن بسیار زیاد هستند

 

مشهورترین رستوران‌های استیک در سائوپائولو

یکی از جذابیت‌های خانه استیک در سائوپائولو این است که رستوران‌های باکیفیت آن بسیار زیاد هستند. درواقع هرکدام از قسمت‌های شهر را برای گشت‌وگذار انتخاب کنید، رستوران‌های بسیار خوبی را خواهید یافت که در کنار رستوران معبد کوشت بهترین و خوشمزه‌ترین استیک‌ها را سرو خواهند کرد. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، مشهورترین خانه‌های استیک سائوپائولو هستند که شکم‌گردی شما در این شهر را به اوج لذت و هیجان می‌رسانند:

  • رستوران واراندا گریل Varanda Grill: این رستوران هم در لیست  بهترین خانه‌ استیک در سائوپائولو است قرار می‌گیرد. با اینکه قیمت استیک‌های این رستوران گران است، اما کیفیت بالای آنها در کنار خدمات عالی مجموعه و ارائه غذاهای جانبی، قطعاً ارزش پرداخت هزینه بیشتر را خواهد داشت.
  • رستوران درخت انجیر رباعیات Figueira Rubaiyat: فضای دلنشین و موقعیت مکانی عالی در کنار استیک‌های شگفت‌انگیز سرآشپز، باعث شده که گردشگرها و مردم سائوپائولو از آن به‌عنوان یکی از زیباترین و باکیفیت‌ترین خانه‌های استیک یاد کنند.
  • رستوران لووین بیسترو Le Vin Bistro: با اینکه تنوع استیک‌ها در این رستوران زیاد است، اما استیک تارتار از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در هنگام سفر به سائوپائولو و صرف غذا در رستوران لووین بیسترو، پیش‌غذاهای فوق‌العاده آن را از دست ندهید.
  • رستوران آتش زمینی Fogo de Chão: آتش زمینی یکی دیگر از رستوران‌های شگفت‌انگیز برزیلی است که انواع استیک‌ها را با دستور پخت‌های متنوع به شما ارائه خواهد کرد. استقبال بسیار زیادی گردشگرها از این رستوران و رضایت آنها از غذاهای این رستوران باعث شده که محبوبیت آن به‌شدت افزایش پیدا کند.

در کشور برزیل و شهر سائوپائولو استیک در مدل‌های زیادی سرو می‌شود

 

شکم‌گردی در سائوپائولو؛ لذتی فراتر از تصور

اگر تصور می‌کنید که شکم‌گردی در سائوپائولوی برزیل تنها به استیک‌های فوق‌العاده آن محدود می‌شوند، باید بگوییم که در اشتباه بزرگی به سر می‌برید. با اینکه خانه استیک در سائوپائولو محبوبیت زیادی دارد، اما باید سایر غذاهای خوشمزه شهر را در برنامه شکم‌گردی سائوپائولو قرار دهید.

در شهر سائوپائولو علاوه بر استیک‌های متنوع، غذاهای دیگری هم وجود دارد که برنامه شکم‌گردی شما در خیابان‌های سائوپائولو را جذاب‌تر و به‌یادماندنی‌تر خواهند کرد. از جمله مشهورترین و خوشمزه‌ترین غذاهای سائوپائولو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیکانها Picanha: این غذا به‌صورت برش‌های مختلف و روی سیخ سرو می‌شود. این گوشت‌ها آن‌قدر نرم هستند که به همراه چربی دور آنها در دهان آب می‌شوند.
  • موکه Moqueca: این غذا یکی از بهترین غذاهای دریایی سائوپائولو است که از ماهی، میگو و سبزیجات درست می‌شود.
  • فیجوادا Feijoada: این غذا که در سراسر برزیل شهرت بسیار زیادی دارد، یک خورشت خوشمزه از گوشت خوک و لوبیا سیاه است.
  • آکای Acai: شکم‌گردی در سائوپائولو تنها به استیک‌ها و غذاهای محلی آن محدود نمی‌شود، در این شهر گزینه‌های دیگری هم برای برنامه شکم‌گردی وجود دارند که آکای مشهورترین آنها است. درواقع آکای یک میوه برزیلی است که از آن برای درست کرده ترکیبات خوشمزه استفاده می‌کنند. کاسه‌های آکای با ترکیبی از میوه‌های مختلف، از جمله خوشمزه‌ترین ترکیباتی هستند که در شهر سائوپائولو امتحان خواهید کرد.
  • باریدو Barreado: این غذا که یک نوع آبگوشت غلیظ است، در داخل یک ظرف سفالی و به مدت 20 ساعت در زیر زمین می‌پزد. برای این غذا علاوه بر گوشت بدون چربی، از ادویه، پیاز، گوجه و... استفاده می‌کنند.
  • پائو دی کوئیخو Pão de Queijo: این خوراکی بسیار خوشمزه که از آرد کاساوا و پنیر میناس تهیه می‌شوند، در تمام شهر سائوپائولو یافت می‌شوند.

 شکم گردی در شهر زیبا و جذاب سائوپائولو

 

شکم گردی در سائوپائولو با اسپیلت البرز

تجربه سفر ماجراجویانه به سائوپائولو و کسب تجربه‌های متفاوت با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است، اما برای اینکه لذت سفر را بیشتر کنید، باید بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنید تا با چالش‌ها و مشکلات مختلف روبرو نشوید.

شرکت اسپیلت البرز به‌عنوان مجری مستقیم تور برزیل و جنگل‌های آمازون یکی از برترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های مسافرتی، توانسته در یک دهه گذشته بارها رتبه اول بهترین شرکت مسافرتی را کسب کند. این شرکت هرساله تورهای جذاب و تجربه‌محور را به مقصد برزیل و شهر زیبای سائوپائولو برگزار می‌کند تا گردشگرها یک سفر خاص و متفاوت را رقم بزنند.

شرکت اسپیلت البرز برای تمام روزهای سفر برنامه‌ریزی کاملی انجام می‌دهد تا لذت سفر را برایتان چندبرابر کند. همچنین برای صرف وعده‌‌های غذایی، شما را به یک شگم‌گردی حسابی در شهر سائوپائولو خواهد برد تا با تست غذاهای این شهر تجربه‌ای متفاوت و به‌یادماندنی را کسب کنید.

در طول سفر می‌توانید علاوه بر سالادها، میوه‌های گرمسیری و خوراکی‌های متنوع برزیل، حدود 15 نوع کباب مختلف را تست کنید. در واقع اسپیلت البرز بازدید از بهترین خانه استیک در سائوپائولو را در برنامه شما قرار خواهد داد تا تجربه متفاوتی را در زندگی خود ثبت کنید. همچنین اسپیلت البرز اطلاعات دقیقی درباره قیمت تور برزیل به شما خواهد داد تا با اطلاعات بهتری سفرتان را آغاز کنید.

در این مقاله به طور کامل خانه استیک و شکم‌گردی در سائوپائولو را مورد بررسی قرار دادیم تا بیشتر از پیش با بهترین رستوران‌های استیک و غذاهای خوشمزه این شهر آشنا شوید. اگر همچنان درباره خانه استیک و شکم‌گردی در سائوپائولو سوالی دارید یا می‌خواهید تور برزیل نوروز را رزرو کنید، مشاوران فروش ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان درباره‌ی تور برزیل نوروز 1404 هستند.

 


9/ اسفند/1402



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف