WhatsApp WhatsApp
اسپیلت البرز
تجربه‌های ناب زندگی
در دل طبیعت
اسپیلت البرز

پارک ملی گرونگرو؛ سرزمینی که به حیوانات احترام میگذارند

پارک ملی گرونگرو؛ سرزمینی که به حیوانات احترام میگذارند

2/ دی/1396

"از میان دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری شرق آفریقا، پارک ملی گرونگرو زیباترین آن‌هاست.


پارک ملی گرونگرو یک منطقه حفاظت شده در کشور تانزانیاست که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. این منطقه بر اثر یک فرونشست آتشفشانی ایجاد شده که بی نظیر و یکی ازبدون تغییرترین پناهگاه‌های حیات وحش جهان را بوجود آورده  و به عنوان یکی ازعجایب هفتگانه طبیعی آفریقا شناخته شده است.

حیات وحش آفریقا

 

5 غول افسانه‌ای قاره آفریقا 

در گرونگرو بیش از 21 هزار حیوان  زندگی می کنند که بسیاری از آنها حیوانات منحصر به فردی هستند. ولی جالب است بدانید گرونگرو سرزمین میلیون ساله حیواناتی است که آنها را 5 غول زمینی مینامند؛ سرزمین شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و اسب آبی.



غول افسانه ای آفریقا


لمس گرمای حیات وحش

در منطقه حفاظت شده گرونگرو و مانایارا می‌توان گونه‌های مختلفی از حیوانات وحشی را دید که آزادانه در این منطقه زندگی می‌کنند و شما این امکان را دارید که سوار بر جیپ‌های سافاری از ‌آن‌ها عکاسی کنید و از تماشای حیات وحش زنده، تجربه‌ای ناب و استتثنایی بدست بیاورید.


سافارس در گرونگرو

 

سرزمینی بدون مرز

پارک‌های ملی گرونگرو و سرنگیتی در میان دو کشور تانزانیا و کنیا قرار دارند که به احترام حیات وحش این سرزمین بین این دو کشور در محل این پارک‌های ملی هیچ مرز سیم خارداری وجود ندارد تا گله‌ها بتوانند آزادانه به علوفه و مرتع در فصول گرما و سرما دست پیدا کنند و هر ماهی از سال را در جایی بگذرانند.

حیات وحش کنیا تانزانیا

 

در تور آفریقا همسفر با اسپیلت البرز به دیدن این زیبایی ها خواهیم رفت.


2/ دی/1396



تورهای مرتبط
در این بخش تورهای مرتبط با این مطلب آمده است.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف